15 maaliskuuta 2014

ABOUT ME!

Tästä se taas alkaa! Vanha blogi Urban Triagle oli jo niin historiallinen, että päätin alottaa ihan puhtaalta pöydältä ja ihan all by myself. Tän blogin tarkotus on vähän niiku olla mun omana päiväkirjana, mutta ei tietenkää haittaa jos joku haluaa mun elämää seurata ;) Jutut tulee siis olemaan ihan laidasta laitaan, höystettynä tietysti vaate- ja meikkijutuilla! Mutta niin asiaan, eli about me
Olen 22-vuotias lahtelainen tyttö, joka muutti reilu puoli vuotta sitten Helsinkiin opiskelemaan. Koulua käyn Pasilan Haaga-Heliassa, johdonassistentti työn ja kielten koulutusohjelmassa ja olen siis kokopäiväinen opiskelija, töitä en oo ainakaan vielä löytänyt. Helsingistä löysin rakkauden ja paljon muutakin uutta olen oppinut, enkä millään jaksais oottaa kesää, että saan ottaa kaiken irti tästä ihanasta kaupungista! Jos aika ei kulu kouluprojekteihin tai muihin kouluhommiin, tykkään hengailla kavereiden ja poikakaverin kanssa, pyöriä kaupungilla ja tehdä hyviä löytöjä, kuunnella musiikkia ja laulaa. Myös meikkailusta, kokkailusta ja matkustamisesta tykkään erittäin paljon! Mutta juu eiköhän tän blogin myötä tuu esille vähän enemmänkin asioita musta, eli let's keep it simple näin aluks!


Nyt keskustaa tekee ehkä niitä hyviä löytöjä, myöhemmin tiedossa myös mokkapaloja ja hiustenvärjäystä.

keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti