10 huhtikuuta 2014

PÄÄTÖKSIÄ

Mun aivot on ollu jotenkin koko viikon ihan lakossa, enkä oo saanu aikaiseksi oikeen mitään järkevää. Saati sitten, että oisin tänne jonkunlaista tekstiä saanut tuotettua.. Oon ollu vähän ahdistunut, kun tajusin että oon super myöhässä kesätöiden hankkimisen tiimoilla ja kouluhommatkin on jotenki tuntunut viimeaikoina ylitsepääsemättömiltä. Eilen tuli asioihin kuitenkin muutos, kun päätin ottaa itseäni niskasta kiinni! Laitoin muutamia, (itseni mielestä täydellisiä, hehe) työhakemuksia menemään ja ahdistuneisuus kaikkosi. Kauheesti paikkoja ei kyllä tosissaan tähän aikaan keväästä enää ole, mut löysin onnekseni muutaman mulle sopivan. Nyt pidän sormet sekä varpaat ristissä ja odottan soittoa, joka kertoisi mun päässeen haastatteluun.

Yhden suuren elämämuutospäätöksenkin tein alkuviikosta! Lopetin nimittäin tupakoinnin. Koulussa kun ihmiset joiden kanssa vietän aikaa ei polta, tai on itsekin juuri lopettanut, tuntui toi päätös loppujen lopuksi aika helpolta. Myös se, että näiden savullisten vuosien aikana oon polttanut 3000 euron edestä rahojani savuna ilmaan ja antanut elämästäni noin kolme kuukautta pois (tein pienen laskutoimituksen, jossa 1 tupakka vastaa 7 minuuttia elämästäni), motivoi aika suuresti lopettamaan. Ajattelin, että alan säästämään. Ne rahat, jotka ennen meni tupakoihin, menis nyt säästöpossun sisään ja sen possun kylkeen tekstiksi suurin kirjaimin "Tattoo money". Mulla on nimitäin aivan sairaan kova tatuointikuume... Siitä nyt kumminkin joskus toisten sitten enemmän!

Jottei nyt tulisi ihan kuvaton postaus niin iskenpä tähän vielä tän päivän asukuvat! Koulussa vallitsee aina super-rento meininki tälleen vaatetuksen osalta, sillä mulle on tärkeintä että on hyvä olla! Joskus kyllä jaksaa panostaa enemmänkin, mutta tänään asuna toimi ihan vaan Ginan vanha ruutupaita, joka oli päällä kahdellakin tavalla, farkut - lahkeet käärittyinä, käärmeennahka tennarit ja Cubuksen täydellisen muhkea kaulahuivi.



Tällaisia päätöksiä täällä, nyt lähden päättämään mitä puen huomenna päälleni, tiedossa nimittäin äitin kanssa syömään menoa ja sen sellaista. :)

keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti