13 huhtikuuta 2014

WEEKEND




Musta tuntuu nykyään että viikot ja päivät vaan katoaa johki, koska taas hurahti yksi viikonloppu ohi ihan silmänräpäyksessä! Vietin kivan viikonlopun super-rennoissa tunnelmissa Puotilassa poikaystäväni luona. Katottiin parissa päivässä Blue Mountain Staten ykkös tuottari, herkuteltiin ja pelattiin codia (= okei, katoin vierestä, mut se on sen verran hyvä peli, että tykkään kattoa kun Toni pelaa sitä!) Eli ei mitään sen kummempaa. Lauantaina käytiin kävelemässä läheisellä ulkoilualueella ja Puotilan kappelilla, joka on muuten tosi nätti! Ja niin tän postauksen kuvathan on siis tuolta kyseiseltä retkeltä.

Äiti käväisi täällä Helsingissä mun luona tosissaan sillon perjantaina ja toi mulle pari kivaa juttua Lahesta. Esimerkiks noi lilanharmaat Niket! Oon kuolannu Air Maxien perään varmaa jo jonkun vuoden, mutta vielä budjetissa ei oo ollut niille tilaa, joten nää saa nyt luvan tyydyttää mun Nike-himon, ainakin vähäks aikaa! Porukat kävi Englannissa tällä viikolla mun veljeä moikkaamassa ja sain sieltäkin pikku tuliaisen...Victoria's Secretiltä! Ah ihanaa bodylotionia ja alkkarit, joista olin very happy.

Nyt alan taas asennoitumaan siihen, että huomenna on koulupäivä. Onneks ens viikonlopuksi suunnataan Tonin kanssa Lahteen ja tiedossa on vaikka mitä kivaa! Niin ja tähän loppuun vielä pari rentoa asukuvaa ..
.. legginsit ja kaulahuivi - Cubus, takki - Vila, neule - H&M, kengät - Nike, pipo - poikaystävän



keep it real -niinaeerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti