17 toukokuuta 2014

SUMMER'S FIRST ICE CREAM

Luojalle kiitos tämän päivän säästä! Mikään ei saa mua ilosemmaksi kun aurinkoinen sää, vapaapäivä ja jäätelö ja tänään sain nauttia niistä kaikista. Käytiin Tonin kanssa aamulla hakemassa mulle uusi meikkipeili rikkoutuneen tilalle ja sen jälkeen suunnattiin Tokoinrantaan. Ranta oli ravintolapäivän takia täynnä ihmisiä ja erilaisia ruokakojuja, joiden tuoksu oli huumaava, mutta päädyttiin silti kuitenkin vaan ostamaan jäätelöt. Kesän ekat kunnon jäätelöt. Toni luotti vanhaan kunnon mansikkaan, mutta mä päätin maistaa Fazeriinaa. Kyseisen suklaan suurkuluttajana voin kertoa että toimi! Pienen kaupunkiseikkailun jälkeen palattiin rentoilemaan kotiin ja tässä sitä rentoillaan edelleen 
.







Päivän asu - ei ehkä niin kesäinen mut hei, musta ja valkoinen toimii aina! Heitin jalkaan pitkästä aikaa H&M:n raitalegginsit, mitkä on nykyään mun yhdet ehdottomat suosikit (vaikka ekan kerran kun näin kyseiset pökät, vannoin etten ikinä laittaisi sellaisia jalkaani...hups). Legginsien kaveriksi musta mekko, musta neule ja pääkallo huivi, kaikki mun luottopuljusta eli Ginatricotista ostettu. Laukku ja aurinkolasit Seppälästä ja balleriinat H&M:stä

Hyvää loppu viikonloppua!

keep it real -niinaeerika 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti