16 helmikuuta 2015

WISHLIST


Ajattelin hetkeksi hypätä pois vaihtariblokkaamisesta ja jakaa teille vähän juttuja, joista oon viimeaikoina unelmoinut. Ihan ekana mun toivelistalla on Michael Korsin musta laukku. Joo tiedän, MK on nykyään järkyttävä massamerkki, jota näkee melkein jokaisen tytön/naisen hartioilla, mutta kun joku mielyttää silmää niin se mielyttää. Mä en oo ikinä ostanut elämäni aikana merkkilaukkua (oon aina ollut enempi H&M:n laukkujen suurkuluttaja), koska musta tuntuu pahalta maksaa laukusta monia satoja euroja. Mun maku laukkujen, kuten myös kenkien ja vaatteiden suhteen muuttuu muutenki suhteellisen useasti ja siksi mä en ole raaskinut "tuhlata" rahaa laukkuun, jota sitten ehkä käyttäisin vain noin puolivuotta. MK:n hankintaa oon nyt kuitenkin harkinnut jo muutaman vuoden, ja alan kallistumaan sille linjalle, että jos rahapussi vaan myöten antaa, se lähtee kohta tilaukseen.

Seuraavana listalla on Niken tennarit/lenkkarit. Tässä hommassa on vaan sellainen pikku ongelma, etten osaa päättää mustavalkoisten Roshe Runien ja mustavalkoisten Theojen väliltä. Toinenkin ongelma kyllä löytyy - molemmat on kokoajan lähes kaikista nettikaupoista loppu. Täytyy kulkea silmät auki loppukevät, jos jostain kävelisi vastaan oikea koko jompaa kumpaa kenkää.

Kolmantena listalla on kesää varten korkeavyötäröiset bikinit. Näitä oon ihastellu monessakin nettikaupassa, mutta tulin siihen lopputulokseen, että mun on pakko päästä kokeilemaan miltä kyseinen malli näyttää mun päällä ihan niikun in real life, eikä vaan tilata sikaa säkissä.

Vikana Wishlistillä on Victoria's Secretin Yoga-legginsit. Näitä en ole jaksanut netin kautta alkaa tilaamaan, mutta onneksi vanhemmilla on lähitulevaisuudessa tiedossa visiitti Ameriiikan puolelle, joten nää taitaakin mukavasti mennä tuliaislistalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti